o9o316

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA :D

Nu sitter jag på jobbet, alla sover.
Det är skönt hehe
Slutar om 1 timme och 45 minuter, tiden går så snabt, fast nu blir det segt.
Äh det blir pengar, får tänka så haha
Jag jobbar med Annette.W ikväll, älskar det :)
Vi har så roligt tillsammans.

Blir en lugn vecka, är ledig till på torsdag, bara skola.
Får se vad man hittar på i helgen som kommer.
Kanske blir lite kalas för pappsen, hoppas.
Annars blir det säkert en vin kväll med Titti och Patrik, det är trevligt :)

Tänkte åka hem till Karro efter jobbet, men får se hur det blir.
Jacob kanske inte har nån bil och då är det ingen idé att hålla på ta bussen fram och tillbaka, blir så jävla sent.
Hade i så fall tänk att sova kvar4 och gå till skolan från henne imorn, men det visar sig :)
Imorn efter skolan ska jag luncha med Linda, det ska bli väldans mysigt :D
Inte så ofta man hittar på saker med henne, oftast springen man bara in och hejar på henne när man är på stan, och det är ju inte allt för trevligt.

Nästa onsdag åker vi Karro :D:D:D
Jag håller på längtar ihjäl mig hihi
TACK än en gång för att du ställer upp och följer med, älskar dig ♥

Och Tessan, om du läser detta så vill jag bara säga att jag älskar dig.
Vi säger ju inte det allt för ofta till varandra.
Tycker jätte mycket om när du ringer och frågar om vi ska sesas.
Tycker om att umgås med dig.
Även om det bara är nån timme medans Johan gör andra saker.
Vi borde sesas oftare, vill inte att vi glider ifrån varandra.
Tack för senast :D

Nu ska jag dricka en kopp kaffe med Wicksell :D
Hon slutar ju 21:00, skönt för henne haha
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback