o9o31o

Ja då var det tisdag och Jessica har precis blivit korthårig :)
Från att ha hår typ en decimeter under tuttarna har jag nu till öronen hehe
Jag tycker det blev jätte bra.
Var livrädd först, höll på dö när hon klöpp av min svans hehe
Var tvungen att tänka att det bara är hår, det växer ut igen, men jag trivs redan så det är ju bra :D

Idag skulle jag vara med Toe men han låg hemma och var sjuk, trist.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men funderar på att ta en sväng förbi Karro.
Är hemma hos mammi nu, åker med henne sen när hon åker till jobbet.

Igår var jag med Sandra mellan fyra och halv åtta sen var jag med Jacob.
Myspys att vara med honom.
Vi har så roligt tillsammans :D Bästis hihi

Nu ska Kalle sitta här och jag ska hjälpa mamma med maten.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jacob

nämen titta vem som är här inne nu då:).. nu ringer syrran ringer ikväll.. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback