o9o322

Åh. .idag är jag människa igen hehe
Pappa är och tatuerar sig och sen när han kommer hem ska vi till faster Carola och fira lilla kusin.
Äta smörgåstårta, det blir smaskens :)
Har nyss pratat med Karro, och gick med på en skit dum grej.
Gasklockorna 4 April, 10:00 hahaha
Det ska väl bli en spännande upplevelse :D
En annan spännande upplevelse är onsdag.
Då får jag min "dom" haha
Håller faktiskt på att längtar ihjäl mig, ska bli så sjuuukt roligt.
Eller just onsdagen är väl kanske inte så kul i sig, men svaren och den nya tiden blir rolig :D
Eller vad säger du Karro? hihi

Vill ha med jobb NU.
Money money money.
Så jävla drygt att det finns andra vikarier som också vill jobba, annars hade jag fått den här helgen.
Det är ju som det är, men ändå tråkigt,

Ikväll blir man sängliggandes framför tvn :D
OTH      GG       Wipeout       Beck

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback