o9o324

Hillemys med siss Karro :)
Älskar att vara här, fast jag måste nog tillägga att det är extra mys på sommaren hihi
Har nyss noppat hennes ögonbryn, det tog typ en halvtimme haha
Busken min ;P
Vi åker runt åtta imorgonbitti, tröttsamt men det ska bli kul.
Så som jag längtat.
Sen bestämde vi att kolla om vi hittar våra drömkillar där haha mycket tveksam till det eller vad tror du Karro?

Fick däremot lite mindre roliga nyheter idag :'(
Haft lite småont i magen hela kvällen.
Tror det kommer bli bra, men jag är ju bäst på att tänka det värsta.
ÄLSKAR dig Tessan.
Håller tummarna för dig och hoppas att resan blir bra ändå :)

Nu ska vi nog kika film, äta lite kvällsfika sen sussa.
Fast vi ska ju vänta på pappa först hihi

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback