o9o327

Har nyss kommit hem till Karro efter skolan.
Det går sisådär i skolan nu, är inte speciellt lätt, för mycket på en gång.
Men det ska nog bli bra till slut, så länge jag klarar nationella provet hehe
Idag fick jag mina pengar, sjukt skönt :D
Så nu ska jag köpa min efterlängtade jävla dator haha
Om en timme ska jag och Karro åka och hämta ut mina kläder wihoooo
Sen blir det bara lugnt, barnledig fredag.
Kansle ett glas vin till lets dance finalen.
Sen imorn blir det fest.
Det ska bli jätte kul, och jag är så sjukt lycklig att Karro ska med ändå :D

Har nyss betalat räkningar, såå sjukt tråkigt.
Kanske ska vila en stund nu.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback