o9o3o3

Blidde ingen skola imorse :(
Var helt slut i kroppen, klev upp halv ett.
Nu har jag nyligen kommit till mammi efter att ha jobbat.
Nu är jag sjuuuukt trött.
Inte sömntrött utan mer trött i kroppen.
Är barnvakt till mina skitungar till syskon.
Kaxproppen Kalle hade inte ens lagt sig när jag kom hem.
Han satt och spela dator som vanligt hehe
Kajsa är duktig hon, hon sov som en stock :)
Ska sova nu jag också.
Så skönt att jag börjar åtta imorn för då kan jag åka med mamma när hon kör Kajsa till skolan :D
Hoppas jag får mer jobb nu.
Behöver varenda öre jag kan få nu hehe
Vill ha Tisdag 10/3 och Onsdag 25/3 NU ! ! !
Roliga saker som händer då hehe
Sällan jag ska skriva irriterande saker, som ingen fpr veta förns efteråt haha

Nu måste jag gå.
Säsongspremier av Brothers and sisters :D Säsong 3
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback