o9o3o5

Om 20 dagar bär det av :D
Låter som jag ska utomlands men så är inte fallet.
Tack Karro för att du följer med ♥
Men först lär vi testa med ris eller mjöl hehe

För första gången på flera år har jag sovit med pyjamas :S
Långbyxor, linne och långärmad tröja.
Har frusit som en tok.
När pappas feber äntligen försvunnit får jag det istället.
Vaknade 09:50 av att jag hade huvudvärk.
Tack än en gång för treo.
Hade insulinkänning också :(
Tänkte först att jag skulle somna om en stund men ångrade mig sen hehe
Lika bra att vara vaken och hålla sin dygnsrytm :D

Idag jobbar jag på Eken med Maggan.
Skönt som tusan hihi
Jobbar bara 16-21.
Skulle ju vara barnvakt sen men ungarna ska sova hos sin pappa för dom ska åka skidor på lördagen, så då slapp jag, men ska vara barnis på lördag iaf.
Pappa skjutsar mig till jobbet för vi ska till apoteket först.

Nu ska jag ta ett bad :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback