o9o3o7

Karro ringde och väckte mig kl 12 idag, då hade hon nyss kommit hem från vävis.
Jag åt lite frukost sen somnade jag igen och sov till fyra :O
Fattar inte hur det gick till, men kände mig inge pigg.
Pappa skjutsade mig till Karro vid hav fem efter första perioden i hockeyn för då skulle jag dit och fixa henne.
Hon blev super fin :)
Sen vid sju kom Sivve och hämtade upp mig, för då skulle han skjuta Kalle och Kajsa till mammi.
Och det var ju snällt eftersom jag ändå skulle till hille och vara barnis.
Så nu sitter jag här med ungarna och ska snart kolla på arn :)
Är så hungrig men det finns inget gott här hemma :(
Kajsa har nyss "fixar mitt hår", det var jätte snällt och skönt hehe

Jag har varit nykter i snart en och en halv månad :)
Bra gjort av mig hehe
Blir nykter fram till den 28:de.
Det är så sjukt skönt, och shit vad man spar pengar haha
Men när man är så duktig blir man ju tydligen sjuk istället :S
Det är inte rättvist.
Nu ska jag mysa med syskonen.

Hoppas alla festmänniskor har skoj ikväll :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback