o9o3o8

Blev arn 1 igår kväll och arn 2 i morse :)
Dom var faktiskt jävligt bra för att vara svenska filmer.
Ja jag vet att jag ligger lite efter, men jag är faktiskt ingen filmmänniska hehe
Pappa kom och hämtade mig hos mamma vid 14:15.
Så skönt att slippa ta bussen :)
Nu har jag badat och ligger i sängn och slappar.
OTH om en timme sen GG sen börjar ju wipeout (eller hur det stavas) och det måste jag se, verkar vara så jävla kul hehe
Sen kl 21 är det både sanningens ögonblick och beck så jag har lite beslutsångest, men det lutar mot beck :D

By the way. . dom har börjat med en jätte fiffig grej på jobbet, för dom ligger ju lite efter.
Istället för att ringa och fråga mig om jag kan jobba och kanske få ett nej till svar så kan man skriva in på datan vilka dagar man kan, så ser dom det. och ringer då upp om det behövs folk just den dagen jag har skrivit upp mig :)
Super skönt.
Hoppas bara dom har lite framförhållning och ringer någon dag innan och inte en timme innan man ska vara där. HATAR DET ! ! !
Men det tyckte iaf jag var bra hehe
Jag har skrivit upp mig alla dagar utom tre nu i mars :D
Tänkte gå in och skriva upp mig i april också så det är gjort hihi

Nu måste jag nog ta mig en matbit för jag börjar bli lite småhungrig, har inte ätit nå sen tio i morse.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback