PANIK/STRESS

Ja det får jag.
Feberfrossa, febersvettningar, feberfrossa, febersvettningar.
Har legat under täcket nu med långkalsonger, mjukisbrallor, ulltofflor, t-shirt och fleeströja och frysit som en tok, sen när alvedonen börjar verka och man får en svettattack då får man ju panik med att få av alla kläder.
10 minuter svettades jag och nu fryser jag igen, så nu lär jag på med allt igen.
Hoppas det här går över snart.
Pappa och jag kommer väl smitta om varandra i omgångar.
Ska försöka få i mig något att äta så jag inte får insulinkänning, sen ska jag sova, om jag kan vill säga.
Så länge jag mår bra till på tisdag så är jag nöjs.
Vill inte sjukanmäla mig från jobbet, inte skolan heller för den delen.
Jag skulle ju säkert kunna jobba, men det är inte så lyckat om jag skulle smitta ner pensionärerna.
Dom blir ju dubbelt så drabbade, nästan dör.

Pappa kommer ju inte åka till jobbet imorn iaf.
Han ligger som ett slakt på soffan.
Sover till och från hela tiden.
Skulle jag nog också gjort om jag hade 4o graders feber :O

Tycker ni synd om mig?
Det gör jag hahahah
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback