Sängen

Ja jag bor i min säng just nu hehe
Känner mig inte mycket piggare idag, vaknade med huvudvärk.
Har lite svårt att andas genom näsan men men.
Halsen gör ondare idag än igår men febern har nog blivit bättre.
Ligger med mjukiskläderna på under täcket och fryser lite smått hehe

Skulle ha träffat "syster" sandra idag på dagen och fikat med pernilla ikväll, men jag skippar båda.
Har ingen ork till att gå så långt.
Räcker med promenaderna till toaletten och kylskåpet hehe
Pappa känner sig lite piggare men har har fortfarande feber, 39,6.
Hur kan man känna sig pigg då?
Nu ska jag iaf vila mig en stund, för jag ska vara pigg så jag kan jobba tis, ons och tors.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback