Sjukt bra

OTH och GG är så sjukt jävla bra :D
Jamie är såå söt, hoppas man får en unge som han hehe
Jag vet inte riktigt vad det är, men man får liksom en klump i magen i varje avsnitt.
Synd att inte Greys Anatomy också gick på söndagar.
Fast i och för sig, vad skulle man då ha att se fram emot på onsdagar hehe
Just nu håller jag på längtar ihjäl mig inför dom kommande avsnitten, för Karro har ju laddat ner och försnokat och hon säger att dom är as bra.
Massa grina tydligen och sånt gillar jag höhö
Nu måste jag kika klart på wipeout, skrattar ihjäl mig hahah
Roligast hittills var nog när den där killen skrek till Soffipropp så hon ramlade omkull hahahaha

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback