Snoris

Japp.. då hade man jobbat och blivit dålig igen.
Det svider runt min näsa nu :@
Borde nog ligga nerbäddad i typ 3-5 dagar så jag blir HELT frisk, men vafan, då förlorar jag så mycket pengar.
Nu jobbar jag ju bara imorn sen är jag ledig till nästa fredag (om dom inte ringer) så jag får passa på att vila upp mig då.
Annars är mitt liv tråkigt och livlöst som vanligt.
Känner mig nästan lite folkskygg nu när jag går ut.
Har varit helt isolerad här hemma bra länge nu.
Eller så har jag varit hos Karro, inte längre än så.
Hahaha ganska löljligt faktiskt.
Ta tex Mickis, har inte träffat henne på typ 2 månader :S
Heeeeeeelt sjukt va fort tiden går.

Nu ska jag faktiskt göra mig klar för sängen.
Äta lite kvällsfika och glo på tv, kanske film.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback