Teater

Ja om ca en halvtimme kommer Karro och Nattis och hämtar upp mig så ska vi gå på teater.
Det ska bli väldans trevligt :)
Bäckis är med i den så det är därför vi går hihi
Måste ju kolla om hon är duktig ;P
Hon fyllde år igår förresten... Så grattis på dig Bäckis, i efterskott :D
Sen ikväll blir det till att ligga i sängen och kolla Greys anatomy.
Det är så sjuuuuuuuuukt bra haha
Fast just nu är jag irriterad på Denny, han finns ju inte längre.
Izzie kommer bli dum i huvudet, eller det är hon redan hehe
Hon pratar med sig själv och massa annat, fast det vet ju inte hon, egentligen bara George som fattar.
Äh skit i det nu :)
Har fått mer jobb nu också, great :D
Blir till att spela in OTH och GG nästa helg :)
Jag är knasigt kär i dom där tre serierna hihi

Nu ska jag grejsa lite innan jag åker.
Ha en bra eftermiddag/kväll allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback