Trött och hungrig

Nu ligger jag i sängen och tycker jätte synd om mig själv :'(
MÅR SKIT!!
Jag har sår runt näsan för jag snyter mig så mycket.
Kroppen värker, jag är trött och hungrig.
Och till råga på allt så fick jag idag på jobbet, reda på att man kan vara förkyld/sjuk 14ggr/år och det är normalt.
Man har bara otur.
Jag är en sån person. 
Jag är så drabbad. . drabbad av otur här i livet. 
Pappa är jätte dålig så han orkar inte laga mat.
Från början skulle jag käka hos titti och patrik men dom ångrade sig och köpte max istället.
Drygt för mig, för jag har inte heller nån ork till att laga mat :@
Ringde till Danne och kollade om han vela äta men han skulle åka och köpa mat med sin tjej.
Jag får helt enkelt svälta idag :( hahahah

Ne nu får jag ge mig.
Har gått jätte bra på jobbet idag.
Det har vait en lång och tråkig dag, men det har gått bra :)
Jag skulle kunna sova nu, helst i badkaret för det är så jävla kallt överallt, men då kommer jag förmodligen inte kunna sova ikväll och då kommer jag vända på dygnen igen.
Så jag ska försöka hålla mig vaken.
Drygt bara att min säng är sååå skön :D

Ska försöka kika en film nu (utan att somna).
Hoppas alla andra där ute är frisk :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback