Wii

Jobbade till nio, men gick lite tidigare :)
Johan och Danne skulle ju komma och hämta mig kvart i, men efter att ha väntat en kvart så klev jag på bussen som kom 20:57 hehe
Åkte två busshållsplatser sen ringde Johan och sa att jag skulle kliva av hihi
Vi åkte till hans syrra och hämtade wii grejer sen till mig en snabbis så jag fick hämta alla mina behövliga mediciner, sen stannade vi på american take away och köpte med oss pizza hem till Johan.
Kom hem nu :D
Vi har spenderat alla timmar till att spela wii, det är galet skojsigt :D
Skule först sova kvar, vi pratade om det igår, men idag kom det aldrig på tal så då passade jag på att åka hem till min sköna säng när Danne ändå också skulle hem till Bomhus.

Är skit trött nu, trots att jag tog en powernap mellan skola och jobb, men min dag har varit värre än någonsin :S
Inte det att jag mått dåligt utan pga vem jag jobbade med.
Av 11 pensionäre (varav att två sköter sig själv) så la jag 7 stycken.
Min kollega la 2 stycken.
Då kan man börja fundera på vad hon gör på jobbet?
Tack och lov så hade jag ju med mig Monika "introduktionstjejen", det var förresten bara fjant att säga så om henne, för hon jobbar på avdelningen intill så jag har träffat henne några gånger när jag sprungit och rökt med syrran :)

Vill ha mer jobb nu i veckan och veckan efter, det skulle kännas toppen hihi
Kan jobba alla dagar utom dag den 25:de, kväll den 28:de och inte alls den 29:de.
Sen kan jag ju inte jobba Mån, Tis och Fre förmiddagar eftersom jag går i skolan då.
Men alltid annars hehe
Plötsligt när jag rabblade upp allt det där kändes det som jag aldrig kunde jobba :S haha

Nej nu måste jag sova.
Ligger i sängen med pyjamasen på nu :)
Ses och hörs ^^,

P.s. Jag klarade matteprovet :D *lycklig*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback