o9o523

Igår blev det krogen. . hmm inte alls planerat.
Vela bara ha en lugn kväll med Jacob, gå till tant grön oh njuta till trubaduren, men då fick han för sig att åka till bergby och dit vela inte jag, så då åkte jag till Syrran och Johan.
Miiiiisstag. .där var det ju värsta kallabaliken, ouff.
Men men kvällen slutade helt okej.
Dansade av sig lite på hartan, tappade mobilen som sen blev upphittad hos en av vakterna :) sen hem till sängen :)
Tack siss för att du stannade och var med mig, ditt lilla fyllesvin :D haha ♥

Vaknade 08:00 i morse och kunde inte somna om :(
Åkte iväg vid halv tolv, även det skulle visa sig vara ett stort misstag :S
Idag var riktigt drygt.
Lumpan och Mange ställde upp där och kom och hämtade mig :D Stort tack till er.
Gick hem till Sandra och Johan vid fyra och kom hem nu, mycket trevligt.
Vi har käkat pizza och snackat massa skit som vanligt haha

Nu ska jag nog sova, är helt slut.
Somnar till lite då och då hehe
Ses och hörs ^^,  

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback