o9o52o/21

Gudars va dålig jag är på att skriva nu för tiden, inte bra.
Är så trött hela tiden så jag orkar inte ens sitta vid datorn hehe
Jag gör ändå inge roligt om dagarna som är värt att skriva om hahahha
Har varit hos Karro en sväng idag och pussat henne hej då eftersom hon just nu sitter i bilen på väg till gbg.
Hon blir iofs bara borta till på söndag men ändå, hon är redan saknad hihi ♥
Pappa kom och hämtade mig halv tre för då stod jag inte ut med huvudvärken längre :(
Fick huvudvärk ca 12 och den är fortfarande kvar.
Ouff snart 14 timmar, blir gaaaaaaaaalen.
Har tagit alvedon nu och ska sova, hoppas på att vakna utan huvud haha

Imorn ska jag kanske åka på streetrace (tror jag) med Danne.
Det skulle ju vara skojsigt, men vi får se hur det blir.
Börjar ju inte grina om vi inte åker för då får jag sova tills jag vaknar, som jag inte gjort på en och en halv vecka :(
Antingen har jag blivit väckt eller så har jag vaknat av smärta, inge kul.
Ska tillbaka på efterkoll på måndag och få höra om det ser bra eller dåligt ut hihi
Klart det ser bra ut :D

Nu måste Titti och Patrik gå hem så jag kan sova.
Dom spelar sån jävla hög musik (egentligen inte men enligt mitt huvud haha)
Elak jag är. . .:P

Ha en bra kristihimmelfärdsdag allesammans.
Natti natt
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback