o9o5o4

Grattis Magnus på 23 års dagen :)

Igår fyllde siss 20.
Grattis till dig med min älskade Karro :)

Idag har jag varit i skolan och pluggat klart dom sista sidorna i boken :D
Så galet skönt.
Inge mer räkna nu haha
Har iofs lektion imorn men bara lite tänka tillbaka på allt hihi
En termins matte och jag är klar, wiiihhoooo
Hoppas bara jag klarar NP om två veckor :S
Kommer vara så sjukt nervös, klarar man det inte så det bara att gå om kursen.
Allt i onödan liksom. .
Äh vi märker då och hoppas på det bästa :)

Har bara varit hemma hela dagen.
Danne kom och drack kaffe, och mitt i allt dyker Tessan också upp fast hon sagt att hon inte skulle komma.
Mycket trevligt, vi skrattar alltid och har så kul när vi ses.
Även om det bara är nån timme så är det mysigt att vara med henne.

Nu ska jag bädda sängen, kanske ta mig en kvällsmacka sen lägga mig i sängen och kolla på csi.
Godnatt allesammans.
Ses och hörs ^^,

Ps. Förlåt för i helgen Toe   :(    ♥

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hej gumman!

hoppas att allt är bra med dig.. ?

Jag saknar dig. vi får ses nån dag.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback