o9o5o6

23 dagar tills man är systemålder haha
Köper mig själv en skaplig födelsedagspresent :D
Idag sov jag till 10 sen låg jag kvar och drog mig i nästan 2 timmar, så skönt.
Ska bara vara hemma och ta det lugnt idag.
Kanske gå över till Sandra och ta en kopp kaffe, men det är ju inte så långt dit hehe
Sen blir det Grys, så jävla bra.
Förra avsnittet grinade jag typ hela tiden haha kunde knappt andas.
Karro höll på dö när jag ringde henne :P
Tiden går så sjukt sakta när man vill att den ska gå fort, suck.

Jobbade igår 14-21:45.
Ska jobba imorn med men kortis dag, bara 8-14.
Har varit så sjukt dåligt med jobb på senaste tid, tur man får tillbaka på skatten i Juni hehe

Blir en mysig helg hoppas jag :)
Grillning och lekar sen sängsällskap haha
Får se om man går ner på stan och glor lite på lördag.
Ha det bra i vårsolen allesammans.
Ses och hörs ^^

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback