o9o5o9

Ja då var man dålig på att uppdatera igen hehe.
Fick iaf jobba till tre igår, blev stress hem och göra sig klar sen hem till Karro.
Var där till typ hal tio bara.
Tessan var med i 2 timmar också, mycket trevligt :)
Jobbat 14-21:45 idag och ska jobba 7-21 imorn, ska försöka sova lite nu tänkte jag.
Tråkigt att jag måste sitta hemma när alla är på cruisingen eller på fest idag :(
Fast jag sitter ju hellre hemma och är nykter när jag vet att jag ska upp och jobba än att sitta hemma bara för att jag inte får dricka. .
Nu är jag hos mammi och mår illa.
Kanske ska försöka peta i mig en macka eller nåt.

Hoppas alla har en roligare lördag än mig hehe
Får se när jag skriver nästa gång :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback