.

Kom precis hem från bion.
Jag och Toe var på 2012.
Jag vet inte om jag kan säga att den var dålig, för det tyckte jag ju inte, men däremot tyckte jag att den var för lång.
Jag går gärna på 3 timmars bio, om hela filmen är riktigt, riktigt bra.
Den var bra stundvis och seg emellanåt.
Så man kan ju säga att den var väldigt långdragen hehe.

Nu har jag satt mig här en stund bara, tänkte sussa snart.
Har invigt min nya pyjamas hahaha
Så mysig.
Jag har beställt en vit/rosa helo kitty pyjamas med matchande tofflor.
Så köpte jag såklart den svarta hello kitty dressen också eftersom jag inte kunde bestämma färg, så typiskt mig.
Otroligt mysiga och söta :D
Love the tofflor.
Jag är ju en toffelmänniska, men dom jag har nu börjar bli lite slitna hehe
Var dags för nå nytt.
Men åh va ointressant att veta hahaha

Imorn blir det sova, sova och sova.
Vet inte vad det är, men nu har jag tappat lusten helt att kliva upp på morgonen :/
Vaknade 1o:3o i morse, hade det inte varit för våra bästa år och att jag slog på tvn så hade jag nog sovit flera timmar till.
Tur att jag har Sandra också för då vet jag att jag har nåt att kliva upp för i alla fall.
Då tänker jag på Sandra och hennes goda kaffe så kliver jag upp hahaha
Sen om hon inte kan eller vill så har jag ju ändå klivit upp redan :)
Bra för alla liksom :D

Idag har jag "tagit hand" om mig själv lite.
Badade i typ 45 minuter, gjorde ansiktsmask och sen blev det till att färga fransar och bryn :)
Så skönt.
Sånt behöver man ibland tycker jag.

Nej nu ska jag nog sluta skriva böcker här på bloggen haha
Mina inlägg är drygt långa :S

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback