.

Jaha, då var det exakt en månad kvar till jul, suck.
Här liggerr jag med ågren över julklapparna, körkortet och flytten, plus att jag mår riktigt illa :(
Vill helst spy och sedan må bättre fast att jag vet att det inte blir så.
Hatar dessa sprutor mot lederna.

Possitiva tankar nu :D

Min säng är underbart skön och det är så sjukt härligt svalt i mitt sovrum.
Fläkten snurrar på i lagom takt och fönstret är öppet typ 4 cm :)
Så härligt att vakna under ett varmt täcke när det är kallt i rummet.
Fast å andra sidan är det ju vidrigt att kliva upp haha

Tänkte åka till Linda imorn, men kanske ändrar dom planerna.
Hennes lille plutt är ju fortfarande miniliten och jag är jätte förkyld.
Inte så bra kombination kanske.
Smittspridning till tusen :/
Tror ibland att lungorna ska följa med upp när jag hostar och att hjärnan ska följa med ut när jag snyter mig.
Fin förklaring haha.
Bra att man är rökare?!
Aja, får väl höra vad hon säger, hennes önskan är min lag. . Moahaha

Ska i alla fall till mamsen en stund på eftermiddagen.
Käka lite med dom kanske :)
Hämta lillesyrran från skolan om hon har tur haha
Nej men undrar om man ska försöka sova lite?
Lägga sig lite i fosterställning och hoppas att spyorna håller sig inne :)

Ha en bra natt allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback