o91111

Onsdag då och nu har jag väntat en hel vecka på greys hehe
Just nu är siss här, men jag antar att hon åker hem om en stund :(
Men roligare att hon är här en stund än inte alls.
Fast i och för sig så har vi umgåtts hela dagen.
Tog 11:2o bussen hem till Saga, fikade och hade super trevligt :)

Har storstädat idag också.
Skönt att ha det gjort men det är inte alls skojsigt.
Får så sjukt ont i ryggen när jag dammsuger.
Hann inte skrubba toaletten, men får göra det imorn inna jag ska ha min sista körlektion :)
Ska bli så otroligt skönt att slippa lägga pengar på den där jäkla körskolan hihi

Pappa kommer hem imorgonkväll, får se då om han blir hemma och arberslös ett tag eller om han åker på måndag igen.
Spelar väl ingen större roll heller hehe

Har starka tankar på om jag ska julpynta här i år.
Både jag och pappa hatar det ju egentligen, men det kan ju faktiskt vara lite mysigt :)
Vad tror vi om det?!

Nej, nu ska jag vara lite social med Tessan innan hon åker.
Ha en trevlig onsdag kväll, för det ska jag ha :D
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback