o91112

Nu sitter jag här i soffan och min kära pappa har kommit hem :)
Han blir hemma lite längre än vanligt, lite mysigt faktiskt hihi

Är så trött och fryssen, skulle kunna börja grina av smärta i armen efter vaccinationssprutan :'(
Det är värre än rematikersmärtan, och då gör det jävligt ont kan jag säga :/
Fast jag är glad så länge jag inte blir sjuk.

Haft sista körlektionen idag också ju, så nu slipper man betala den skiten
Fast det var lite sorgligt att säga hej då till min toppenlärare Ingmar, han var helt klart bäst.
Haft super skojsigt med honom, lättsam och skojsam, härlig människa :)
Det där lät kanske lite snuskigt, men inte på det viset hahaha

Sen har jag bara varit hos Sandra hela dagen, som vanligt.
Men vi har alltid lika trevligt :)

Nu orkar jag inte skriva mer, gör så ont i armen.
Kan inte ens sova på vänster sida :(
Men gonatt på er allihoopa.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback