o91115

Ja så var det söndag igen.
Jag gillar söndagar, först för att man kan ligga på soffan hela dagen utan att få dåligt samvete, sen för att mina favoritserier är :)

Var på krogen med Sandra igår, spontanutgång, dom som är skojsigast :D
Var riktigt trevligt och jag var alldeles lagomt full hihi
Sandra traskade hem efter och jag åkte på "efterfest".
Säger så för jag är ingen efterfest människa.
Brukar alltid vara så trött då så jag orkar aldrig dricka nå mer haha
Blev så jävla dålig av att alla rökte inne så jag var tvungen att spy :/
Det går verkligen inte att andas, och då är jag ändå rökare själv, knepigt.
Så drygt också när man knappt är nå full, hade käkar på mcdonalds och blivit så gott som nykter på vägen, men då ska man fan spy, klockan var typ o4:3o då också :(
Aja, som det är, då beställde jag i alla fall en taxi och skulle åka hem.
Kom inte hem, men nästan hahah
Somnade ca o8:3o och klev upp 1o:3o, då traskade jag hem, pigg som satan faktiskt :D
Mådde så bra, och promenaden hem var riktigt uppfriskande :)

Så idag har jag legat halvseg hela dagen på soffan.
Coca cola is my best friend ;P fast light ska det vara såklart hehe
Sprang ju såklart över till Sandra en sväng också.
En dag utan att vara där är ju ingen riktig dag hahahaha

Vaccinationen mot grissjukan då, aj aj aj.
Någon annan än jag som inte kunde röra på armen och nästan grinade av smärta?!
Fy fruktansvärt va ont jag hade.
Fick sova med kuddar under armen för det var en olidlig smärta om jag rullade över på vänster sida :/
Mycke smärta har jag varit med om, men det här var fasiken jobbigare än reumatikersmärtan.
Värre än värst :O
Det gick ju över efter 3 dagar så det var ju skönt :)

Nej nu ska jag försöka rota fram nån gammal och super bra film.
Annars blir det väl bara strökolla på tvn.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback