o91116

Det är helt galet hur fort tiden går :O
Det är måndag igen.
Vart tar tiden vägen börjar jag då fundera?!

Kollar på America's got talent nu, kanske inte världens bästa avsnitt, men det funkar.
Ska lägga mig i sängen snart så jag inte sover bort halva dagen hihi
Ska försöka vara lite påhittig och komma på nå skojsigt att hitta på med Sandra men som inte kostar pengar, klurigt värre hehe
Får se vad morgondagen har att bjuda på :)

Idag har jag köpt lite julsaker.
Inge extrempynt för sånt gillar vi inte hehe
Men det blev granris/ljusslinga till ballkongen och gardiner med tomtar på :)
Ska leta reda på en stjärna till fönstret också, lite julstämning ska jag allt ha i år :D
Pappa hatar det men det får han ta hahaha

Nu blir det kväller för min del.
Sov gott världen :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback