o91117

Tisdag, har inte gjort många knop idag eller.
Är hos Sandra nu och ska dricka kaffe med henne och hennes mamma, trevligt sörru :)
Skulle ju hitta på nå skoj med Sandra tidigare idag men vart inte mycket av det eller.
Jag vaknade sent, duschade och så, så jag kom inte till Sandra förns 12:oo.
Fast när jag kom så satt hon nybadad i morgonrock så det gjorde väl inte så mycket hehehe

Blir stan imorn istället :)
Sen blir det bio, super nice.
Kom inte ihåg sist när jag var på bio så det ska bli skojsigt.

Pappa sticker till jobbet imorn igen, så då blir jag ensam.
Så därför var vi ju tvugna att hälsa på faster Carola och storhandla :D

Nej nu blir det kaffe, tv och skitsnack haha
Sen blir det ju såklart DH och B&S senare :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback