o91118

Nu sitter jag här i min ensamhet. .
Fast Mickis kommer om en stund :D
Vi ska pimpla oss väck på kaffe och snacka skit haha
Sen blir det greys och mys ikväll, om inte Toe hör av sig då och säger att vi ska gå på bio, får hur det blir.

Kom hem från Sandra nyss också, var där i 45 minuter bara.
Vi skulle ju gå på stan idag, men hon var inte alls nå pigg.
Så det får bli en annan dag som vanligt hihi

Undrar vad man ska äta för lyxmat ikväll då?
Barnmat kanske hahah MUMS :D

Måste gå till macken men jag orkar inte just nu, suck
Känns så långt när det är kallt ute hehe
Tar typ 5 min fram och tillbaka.
Jag är lat som sagt haha

Skriver säkert en gång till ikväll.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback