o9111o

Nu har jag precis kollat på Brothers and sisters, det är så jäkla bra :)
Vänner nu, sen CSI, då somnar jag gott hihi

Dagen : Vaknade o9:3o, tvingade mig själv att somna om, vaknade istället 1o:oo hehe
Klev upp, gjorde mig klar sen gick jag över till Sandra (som vanligt).
Tog 13:15 bussen för att gå på min näst sista körlektion, ska bli så skönt att sluta där hehe.
Blir skrivning och körning snart :D
Har gått långsamt men ändå hehe jag är lat helt enkelt.
Sen efter det så blev det Strömsbro Hc för den tjatade vaccinationen :/
Känns både bra och d¨ligt faktiskt.
Skönt att ha det gjort, men livrädd att bli dålig, än så länge ömmar det ju bara lite i armen och det är en smäll jag kan ta hehe
Brorsan fick vara hemma från skolan idag för han hade sån fruktansvärd huvudvärk (vilket han aldrig har), han vaccinerade sig igår.
Han sov till 14:oo sen mådde han bra.
Man kan ju hoppas att om man ska få nå bivärkningar så ska det bli nå sånt lätt.
Huvudvärk är ju vardagsmat för mig, treoberoende :D
I alla fall så åkte jag hem till mammi efter det och hade lite mys, käkade och spelade kort med småkrypen Kalle och Kajsa hehe
Allt var ju frid och fröjd till vi kom till mammas jobb, jag åkte med henne hem.

Står och pratar med mammas jobbarkompis om hur det går för mig med körkortet, var på jag svarar: nja så där, men snart så :) skrattar lite lätt.
Då säger min otroligt possitiva mamma: Haha snart? du kommer ju aldrig bli klar med körkortet.
Jag blir så less på henne så utan att tänka mig för säger jag: KÄRRING JÄVEL.
Kanske inte det snällaste, men min mamma är inte glad för någonting som jag gör.
Hon har aldrig varit glad över att jag söker högskola, hon är inte glad över att jag ska flytta och testa mina vingar någon annanstans, hon är inte glad över att det går så bra på körskolan.
Aldrig någonsin har jag hört att hon är stolt över mig :(
Vad krävs egentligen för att man ska vara tillräcklig?

Slutade i alla fall med att mamma sa: det där var ingenting mot för vad hon brukar säga!
Sen vände hon på klacken och gick.
Massa annat blev sagt där imellan också, men det orkar jag inte skriva, då kommer jag få sitta här några timmar hehe
Inget ovanligt att vi tjafsar, och vi kommer ju vara vänner och prata med varandra om nån dag, men det är så onödiga saker att bli sur på varandra över.
Snacka om en fjäder som blir en höna :/

Nu ska jag tänka i possitiva banor och försöka somna.
Blir en "tidig" morgon, har ställt klockan på 1o:00 men jag kommer garanterat vakna mellan o9:00-o9:3o :D
Älskar att vakna av mig själv och vara riktigt utvilad.
Alltså, jag skulle säkert kunna sova hela dagen om det är så, men varför missa dom ljusa timmar som är på förmiddagen och sova bort hela livet?! hihi
8-1o timmars sömn = LOVELY

Natti natt allihop.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback