o91122

Söndag idag igen haha
Det var ju nyss det. .  eller?!
Aja, denna söndag blir nog bättre än vanligt.
Ska på New Moon kl 18:oo :D
Ska bli så grymt.
Jag, Sandra och Johan.
Så har vi ju såklart beställt big size på stolarna i salong 1 :)
Bekvämt och mysigt hehe

Var en lugn lördag, klev upp 1o:oo och var hos Sandra 1o:45.
Sen gick vi hem till hennes mamma.
Det var meningen att jag skulle följa med Sandra och Johan att flytta, men jag hade inte så mycket energi så jag blev kvar hos Anneli.
Blev bjuden på mat och kikade film :)
Myspys.
Sen ännu senare så kom Teresia med max, såååååååååååå gott haha
Sen blev det hem till Sandra och kolla på Twilight :)
Nu är jag inne i filmen och känner tagg till tusen haha
Men måste ringa Tessan eller mamma och kolla om nån kan spela in OTH och GG.
Kan ju inte miss det, men det går ju i och för sig alltid i repris.

Nu ska jag äta frukost.
Ha en bra söndag allesammans.
Ps. grattis Maria Ström.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback