o91123

Idag har man gjort lika lite som alltid ungefär.
Vart hos Sandra, och faktiskt så drack jag bara en kopp kaffe haha
Har pluggat lite, glott på tv och lyssnat på musik.

Sandra bjöd på lunch, skit god korvstroganoff :)
Nästan som i skolan, eller hur då Sandra hihihi

Var på New moon igår.
Så jävla bra film.
Vill att trean ska komma ut nu, helst igår :)
Hur ska man orka vänta likson, tar ju typ ett år :O
Aja det går ju fortare än vad man tror :)
Plus att då bor jag ju i Stockholm, och förhoppningsvis så pluggar jag :D

Känns som en evighet innan svaret kommer :(

Körkort snart, vad tror ni?
Håller tummarna i alla fall och hoppas på det bästa.
Går det dåligt så tar vi nya tag hehe
Men har inte för höga tankar om det heller för då blir man bara besviken.
Vi märker hihi

Nu ska jag äta nåt, inte hungrig, men sugen som vanligt :/ hehe
Kommer väl väga ton snart hahaha

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback