o91124

OMG !!!! Tror jag dör haha
Tog blodsocker nyss och kan ni förstå att jag låg på 9.o :D
Höll på svimma haha
Hade ju hellre sett att det stog 6.o, men allt under 1o gör mig glad nu faktiskt hehe
Ställde om pumpen idag så jag får mer insulin.
Ändrade bara från 22 enheter/dag till 26 enheter/dag.
Men man får inte göra för stora förändringar heller för då ökar ju risken för insulinkänningar istället, det är inte heller så skojsigt.

Jaja, nog om mina värden hehe
Kollar Brothers & sisters nu, så bra serie :)
Jag ska nog köpa alla säsonger av det, OTH, GG och Greys anatomy haha
Får ju inte glömma OC, för det var en jäkla bra serie hehe
Ja, jag är en serienörd hahaha

Nu blev jag hungrig, så nu ska jag ta blskr (blodsocker) IGEN och kolla om det är okej att äta hehe
Ha en bra kväll allesammans.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback