o91125

Herregud, jag har så mycket tankar.
Somnade o3:3o inatt för jag tänkte så mycket.
Gick in på datan för att skriva av mig på bloggen, men då var den avstängd för nå uppdattering eller nåt :(
Tänker på barn, hur underbart det är efter fruktansvärd smärta, att för första gången få hålla det i sin famn.
Fast vad vet jag, jag har ju inga barn, men det är vad jag hört :)
Hur kommer det gå på fredag?
Tack Sandra för att du hjälper mig ♥
Hur kommer det gå nästa fredag?

Är hemma hos Sandra nu, efter några underbara timmar med min JJ :)
Käkade, pratade om livet och allt annat som vi alltid gör.
Var i valbo och sen drack vi kaffe hos Tobbe.

Var i valbo med Karro på förmiddagen också, tråkigt nog ringde dom från dagis och sa att Kevin var sjuk så hon var tvungen att åka och hämta honom.
Men det kommer ju fler dagar :)
Love you honey.
Kul för alla som fått lön idag förresten :/
Hittade så mycket fint idag men kunde inte köpa nåt :'(

Minnen väcktes till liv nu när jag såg himelen. .
Stjärnklart.
Så underbart.
Första stjärnfallet med dig.
Stjärnan som jag fick av dig.
Du var stjärnan i mitt liv.
Men livet går vidare, och vi lika så, önskar dig all lycka :D

Greys var super bra idag också.
Blev tårögd, vilket är väldigt vanligt hehe
Vet inte vad jag ska tycka eller säga om chefen?!
Han har det jobbigt men beter sig så illa. .
Varför ska han särbehandlas?
Varför ska inte hans misstag komma ut när alla andras gör det?
Han kanske borde sluta. . .
Får se vad som händer nästa vecka, spänningen är olidlig haha
Vad kommer hända med Izzie och Carev?
Kommer Hunt bli kär i Teddy från kriget?
Ojojoj vilken förväntan hihi

Nu blir det socialliv med Sandra hehe
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback