o91126

Löning imorn, och den var mycket bättre än förväntat :)
Så imorn blir det shopping och julklappshandling hihi då mår jag bra :D

Är hos mamsen nu och tar det lite lugnt.
Har ätit middag för en stund sen, lax och potatis, MUMS ;P
Mamma kom och hämtade mig strax efter tio i morse så åkte vi ut och körde, så roligt hihi
Åkte till mammas kopis och kollade på hennes bullterriervalpar, så sjukt söta.
Man vill ju ta med sig dom hem.
Men ingen hund eller, i så fall en liten boll bara hihi

Imorn gäller det :/
Ska hem till Sandra runt 2o:oo och plugga till tusen.
Håller tummarna för mig själv hahaha
Hoppas på det bästa, men går det inte vägen så är det bara att ta nya tag :)
That's life :)

Nu ska lillebrorsan göra nachos, inte ett dugg sugen men kanske blir haha
Jag brukar ju få i mig det mesta :P
Take care everybody.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback