o91127

2 missar, tusiken också, men inte är jag ledsen för det eller.
Bara att ta nya tag och försöka igen hihi :)

Har shoppat loss idag, orkade inte ens testa sakerna, bara plockade på mig haha
Nya skor blev det såklart också :D
Mår så bra och är så lycklig.
Snart kommer mamsen och hämtar mig.
Ska hem till favorit Nettan och dricka lite vin och kika på idol.
LOVE IT :)

Det var jag, JJ och siss som umgicks idag.
Hade så underbart trevligt.
Det är två av dom bästa :)
Och Tessan: Tack för att du följde trots din böld i ögat hahaha ♥

Nu ska jag packa ner lite saker.
Ha en trevlig fredag allesammans, och hoppas ni som går på cava har as skojsigt :)

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback