o91129

Söndag igen, vart tar dagarna vägen egentligen?

Hade en toppen fredag :)
Kollade idol och drack vin med Nettan, sen toh hon, jag och hennes karl 22:3o bussen till stan.
Eller jag åkte hem till siss och tog nån cider sen blev det hartan.
Roligast på länge :D
Dansade som en tok och blev bra på lyset haha

Lördagen var seg, inge bakis bara trött.
Så jag spenderade min kväll med Sandra och höll koll på busfröna medans hon hade tvättstuga.
Somnade runt oo:3o :)
Så skönt hihi

Klev upp strax efter elva idag, åkte hem till mor och körde sen till valbo.
Mycket roligare att köra med mamma än med körskolan hehe
Sover här inatt.
Blir till att spela in OTH och GG eftersom jag ska kolla på ensam hemma med småsyskonen :D
Myspys söndag.

Hoppas alla haft en lika trevlig helg som jag :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback