o9112o

Herregud, runt 19:oo igår låg jag på 22 i blodsockret.
Kl oo:oo när jag kom hem från bion låg jag på 27.
o7:oo i morse låg jag på 13 och när jag klev upp vid 12:oo låg jag på 9.
Det tar alltså ca 12 timmar för att få ett normald blodsocker värde.
Hur som helst så åt jag 3 hårdmackor med skinka och ett glas mjölk till frukost, inget speciellt sockrigt med andra ord, jag tog även 6 enheter snabbverkande inslulin, och nu låg jag på 11.
VAD FAN GÖR JAG FÖR FEL??!!!!

Framsteg av mig som kollar blodsockret i alla fall, men det är inga roliga svar direkt :(

Gick hem till Sandra och tog en cigg, var där en timme kanske.
Nu är Karro på väg hit.
Undrar om man ska klä på sig, jag sitter fortfarande i pyjamas.
I och för sig så har vi inga planer på att gå utanför dörren, men man kanske ska se lite social ut haha
Äh det är bara Karro, hon är van att se mig så hehe
Risig som fasiken :P

Är sugen på något, som vanligt.
Men jag ska verkligen försöka hålla fingrarna borta från godsaker.
Diabetesen i första hand nu faktiskt :D

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback