o911o1

1 november, snart jul :/
Ågren även detta år, jag hatar verkligen att köpa julklappar.
Suck!
Jobbat idag då, o6:45-16:oo.
Har fåt några meddelanden under dagen som fått mig att le lite hehe
Absolut inget seriöst nu, men man kan ju få vara lite glad :)

Sitter hemma hos mamma även ikväll, är ju inte så mycket för att vara ensam, ibland kanske men inte jämt.
Här bjuds ju på mat hahaha
Sen blev the OTH och GG, bänkad i soffan :D
Nu ska jag börja fixa mina naglar, men får göra klar dom imorn eftersom jag glömde två av tre färger hemma :S

Förresten, jag bestämde mig aif för att ta vaccination mot grissjukan hehe
Åkte dit på rasten, och när jag kommer dit så får jag såklart ett nej :@
Jag blev så irriterad att jag sa: Får jag den inte nu så skiter jag i den.
Skulle ta kontakt med min läkare om hur det var att ta sprutan i samband med medicinerna jag tar, och även hur tätt inpå en annan vaccination man får ta den.
Hallå ska inte sjuksköterskor veta sånt?
Hatar detta :(
Skulle ringa så fort jag pratat med sjukhuset och sedan få en "egen" tid och inte följa dom sagda veckodagarna.
Vadå, skulle jag känna mig speciell då eller. Hahahaha
Blir så less på mina sjukdommar och alla andra sjukdommar som finns som kan ta död på mig :/

Jaja, glada miner nu Jessica hehe
Vill ner på stan en sväng imorn och köpa nya nagelsmycken :)
Om jag inte följer med min älskade Karro till sjukan så gör jag nog det.
Kommer alltid finnas vid din sida gumma och stötta dig genom livets alla upp- och nedgångar vare sig jag bor här eller på andra sidan jordklotet



Ne nu blir det Naglarna sen soffan :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback