o911o2

Måndag igen, boooooooooring.
Sitter hos Sandra nu. som jag har gjort nästan hela dagen.
Har varit hemma och ätit och målat naglarna :)

Hade känning nio i morse, så jävla drygt.
Det var länge sen jag hade det i och för sig men ändå.
Hade bestämt frukost med mamma kl 10 typ, så när hon kom in till mig (hade ätit och somnat om) då hade jag sån huvvedunk så jag trodde jag skulle avlida.
Skit diabetes hehe

Åkte med halv ett bussen från mamsen för då gick hon och la sig eftersom hon ska jobba inatt.
Så det har varit en lugn dag idag :)

Det gick iaf jätte bra för Kevvin på sjukan idag.
Operationen tog lite längre tid än väntat men bra iaf :)
Dom fick åka hem från vak efter några timmar, lite trötta såklart men glada :)
Love you 2 babys ;P

Ne nu ska jag vara social med Sandra och lyssna lite på gnäll Kevin hehe
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback