o911o5

Heartbroken. .
Skulle haft det linnet på mig nu känner jag :'(

Så liten och ändå kan jag känna så mycke smärta.
Era ord kanske inte blir förstådda, men era känslor, era tonlägen, allt ni gör märks.
Blickarna ni ger varandera skapar en klump i magen hos dessa små varelser som gör att dom gråter.

Deras små armar som osynligt sträcker efter era varma trygga famnar.
Längtar efter kärlek, som ni inte ens kan ge varandra.
Hur ska dom kunna förstå.
Alla försök, som gång på gång misslyckas.

Jag älskar er av hela mitt hjärta,, och jag vill bara finnas.
Jag ställer upp när helst ni behöver.
Snälla, fixa det här, jag vill inte se dom små olyckliga.
Bara skratta och må bra.
Prata, gå och springa.
Hoppa, dansa och sjunga.

Ni betyder så mycket för mig ♥

Har varit en trevlig dag annars :)
Fått långt hår igen hehe sen kaffe med Sandra.

Ta hand om varandra där ute.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback