o911o6

Blev ett sent inlägg idag så datumet stämmer inte, men nästan :)
Vaknade av mig själv o8:45 i morse, lite skönt men ska jag aldrig få sova ut?
Gick hem till Sandra (som vanligt) sen vid tre kom Mickis och hennes pappa och hämtade mig så blidde det stan, IGEN hehe
Inget jag vela ha passade, eller så fanns det inte kvar :(
Blidde en mini liten plattång hihi

Åkte till Åbyggeby en sväng, sen åkte jag, Mickis, Limpan, Bella och Ellin hem till mig och kollade idol, myspys :)
Limp, Elin och Mickis är fortfarande kvar, hoppas dom går snart hahahahahaha
Nej då det är jätte trevligt men jag börjar bli lite trött nu ;P

Nu ska jag vara lite social för dom bara klagar hahahahahahahahahahahaha

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback