o911o8

Blev inget bloggande igår, men det gör väl inget hehe
Skulle gå ner på stan och köpa lite vin men hade sån tur att mina favorit grannar var på stan och köpte med sig vin hem till mig :)
Gick på barnkalas kl 14:oo hos grann Jessica, trevlans.
Sen var jag hos Sandra hela kvällen.
Åt pizza, drack lite grogg, skrattade och hade super skoj.
En super härlig lördag faktiskt :)

Gick hem strax efter ett, sussa som ett barn hihi

Vaknade o9:3o idag, fast jag låg kvar och drog mig till kl 11:oo :)
Kan vara så skönt att bara få slumra om en stund, vakna, slumra, vakna osv :D
Idag blir det soffläge, serienörda :D

Är ju farsdag idag också, så massa kramar till dig pappi.
Älskar dig ♥
Ses nästa vecka när du kommer hem :)

Börjar få ågren över det där jävla körkortet också :(
Jag kommer ju ha det innan 2o1o men ändå, känns långt borta och jag är less.
Orkar inte plugga för jag är inte tillräckligt koncentrerad.
Jag har för mycket annat i huvudet just nu, fast egentligen vet jag inte vad :/
När ska jag opereras? kommer jag in på högskolan? hur blir det med flytten? vem hjälper mig flytta?
hur ska det gå i sthlm alldeles ensam?
Ja som sagt, lite annat i huvudet som rubbar min pluggning.
Dålig ursäkt egentligen, för det är ju bara göra det och få det överstökat.
Så nu måste jag skärpa mig.

Har inte umgåtts med siss på JÄTTE länge :(
Har inte sett henne sen vi jobbade samtidigt förra helgen, då tog vi en cigg.

Cigg. . jag ska sluta röka, har inte satt nå datum men jag SKA sluta.
Min hälsa sviker mig lite lätt.
Måste börja ta tag i mitt liv, jag rasar i vikt men vet inte varför och jag kan inte gå upp igen :(
Antingen det eller att söka hjälp, ganska lätt val va?!

Nog om mig idag.
Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback