o911o9

Måndag igen, och det finns nog ingen annan dag på veckan som jag suckar så mycket på. .
Hatar verkligen måndagar.
Dom är långtråkiga, sega, det finns inget bra på tv och så klart att ännu en vecka ska arbetas av :(

Och hur får man då en hel vecka att gå när man INTE har nå jobb :'(
Fast så klart, jag har ju min kära granne att dricka kaffe hos, som får min tid att gå en aning fortare :D
Hennes sötnötter som jag kan busa med hihi

Idag har jag klippt håret, vart med syrran och nu på kvällen har Bell varit här.
Egentligen har jag bara slöat av tiden, men trevligare med  sällskap än ensam hehe

Resten av kvällen går till att ägna alla mina tankar till Mickis :D
Så glad för din skull gumman, och nu vill jag bara att du ska komma hem.
Vill ge dig en bamsekram och säga att du var så duktig som klarade dig igenom din livs rädsla.
You are brave honey and you make me proud ♥

Nu ska jag göra mig klar för att krama kudden :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback