o91o26

Oj va länge sen jag skrev en rad eller två här nu.
Allt är i alla fall lika tråkigt som vanligt.
Har haft en två dagars i helgen, åh fy vilken ågren jag har.
Inte för att jag var speciellt full, kansle lite över lagom hehe men alla pengar man gör av med, ocg så har jag inte ens speciellt kul på krogen :S
Jag har ju blivit så sjukt tråkig. .

Skrev högskoleprovet i lördags också, guck verkligen skit dåligt.
Men nu är det gjort iaf, lite plus i kansten inför sökningen till högskolan :)
Förhoppningsvis hahaha

Pappa åkte nyss tillbaka till jobbet, så nu är man själv i nästan tre veckor.
Lite skönt är det ju, men tur att sandra bor så nära, vi har ju kafferep var och varannan dag hehe

Äntligen har jag fått svar på mitt knä.
Skadade ju mig får två år sen och i torsdags fick jag svar.
Jag har nästan inge brosk alls kvar i nät, så min knäskål är inte längre rund som en normal ska vara hehe
Så nu ska jag in och skrappa bort det lilla som är kvar och sen borra två hål i knät som gör att blodet rinner in och jag får nytt brosk :)
Om jag fattade rätt iaf hehe
Jag längtar tills jag får fixa det men samtidigt inte, blev förvarnad om en månads fruktansvärd smärta efteråt, men samtidigt känns det värt det.
Har haft ont i två år nu, en månad med ännu värre smärta lär jag väl klara, eller?

Nu sitter jag hemma och snorar och hostar, känns konstigt att vara sjuk igen för nu har jag varit frisk så ovanligt länge :/
Snorig är jag ju jämt, men inte hostig och febrig.
Aja det är bara att bita ihop :)
Blir lugnt idag, skulle vara med karro men jag orkar inte gå ut.
Jätte tråkigt när vi äntligen bestämde och hon fixade en lucka för mig.
Men det är ju som det är och det kommer väl fler luckor :)

Ta hand om er.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback