o91o28

Tänkte försöka ta upp det här med att blogga om mitt ointressanta liv igen hehe

Var på sjukan kl o8:oo i morse och kollade mina ögon, ouff, ser inte så bra ut, nu måste jag verkligen ta tag i min diabetes och försöka sluta röka :/
Känns inte så skojsigt att höra att om man inte bättrar sig så kanske man blir blind :(
Än så länge såg hon inge jätte allvarligt, bara lite blödningar (som även en frisk människa kan ha) men eftersom förändringarna har kommit dom tre senaste åren så känns det lite skrämmande.
Det kan gå så otroligt fort.
Så nu innan jag lägger mig ska jag ta ett blodsocker hehe

Sen sprang jag upp på barnavdelningen och tog prover.
Jag kommer aldrig bli vuxen nog att lämna barn haha
Men dom är faktiskt jätte otrevliga ocg SEGA nere på lab.

Åkte sedan hem till mammi, drack kaffe och sen tyckte jag vi snurrade runt i bilen heeeeela dagen.
Fika hemma hos Britta, handlade, körde runt Kalle och Kajsa, hämtade mammas jacka, suck.
Sen äntligen hem och laga tacos :D
Då kom min kära Daniel på besök, åkte hem med han strax efter sju.
Så nu har jag bara suttit på soffan och häckat, kollat på greys och grinat en skvätt hihi

Tänkte lägga mig snart, är inte speciellt trött men det finns ju inge roligare att göra :/

Jobbar 14-21 imorn, super duper skönt.
Då får jag träffa alla mina kära på jobbet, har ju jobbat om varandra i olika pass hela tiden.

Hoppas Sandra håller sig hemma i morgon bitti också, för jag tänkte gå dit ooch dricka lite kaffe innan jag åker :)
Min älskade granne Sandra och hennes underbara pojkar Kevin och Edvin.
Jag blir så glad och mår så bra när jag är där.
Tänk att jag och Sandra har lika mycket att prata om varje gång jag är där (typ varje dag) hahaha
Näh nu vill jag ha en kram av Kevin.
Blir så lycklig när han kommer springandes i hallen med uppsträcka armar och ropar efter Docka när jag kommer :D
Docka är då jag eftersom det är lite svårt att säga hela namnet Jessica haha sötnöten

Tatuerade mig i tisdags också :)



Dålig bild, men det är iaf en dödsängel på ryggen :)

Sen ska jag lägga upp en så sjukt söt bild på Kevin när han verkligen anstränger sig för att titta i kors hahaha



Nej nu blir det krama kudden, natti natt.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback