o91o29

Kom hem från jobbet nyss, har gått bra, men det blev en låååååååång kväll.
Typ hälften av alla är förkylda och hängiga och har därför varit sängliggandes hela dagen, massa matningar och resten i säng tidigt.
Aja som får ju som dom vill och det är huvudsaken, Bra vård vill vi ju ge :)

Ska vara barnvakt en stund imorgonbitt till sötnötterna Kevin och Edvin :)
Sen när Sandra kommer hem blir det kafferep som vanligt haha
Åker hem till mamsen och kollar på idol och myser för då får jag sova en halvtimme längre på lördag när jag ska  upp och jobba, haha latmasken själv, eller tröttskallen kanske, välj själv ;P

Saknar min Karro nu, och mitt charmtroll Kevin som på senare dar har blivit ett busfrö hihi
Vi har inte setts på huuuuuuur länge som helst :(
Hittade lite bilder på dom två när dom är som normalast ? hahahaha

   

Hahahahah ja vi är verkligen en familj :D
Men sen har jag ju såklart en bild när Kevin är som sötast :)



Älskar er av hela mitt hjärta

Nu blir det ett varmt bad och lite avslappning innan jag kryper ner i sängen.
Godnatt världen :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback