o91o3o

Ja då var det fredag och här sitter jag.
Alla är ute på tokerier och har skojsigt medans jag sitter hos mamsen och äter godis och väntar på idol hehe
Jobbar o7:00-21:oo imorgon, funderar på om jag ska åka till hc imorn på rasten och vaccinera mig.
Jag tillhör ju riskgruppen och riskerar att bli jätte sjuk, men jag är ju lika rädd att bli dålig av sprutan.
Det är ju inte säkert att man blir sjuk.
Hur ska jag göra?

Klev upp nio i morse, åt lite frukost och sen gick jag över till Sandra och var barnvakt, dom är ju så mysiga :D
Sen kom mamma och hämtade mig vid två tiden.
Precis när vi kom till hille så fick jag meddelande att mina kläder hade kommit, suck.
Som tur var fick jag sällis av lillesyrran så jag slapp åka själv :)
Super fina tröjor men byxorna var inte alls bra.
Ja jag vet att jag skulle sluta internetshoppa men det är svårt, höll mig i alla fall ca 3 månader :)
Har beställt idag också hihi
Vi har nyss ätit en super go middag, kött och potatisgratäng så nu är jag mätt och belåten :)
Kanske gick upp till normalvikt igen :S (för en timme eller två)
Nej nu blir det en cider och tvmys :)

Ha en bra fredagskväll allesammans :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback