1oo811

Men herregud. .
Satt precis och pratade med Tessan och Robban och självaste frågan dök upp.
Hur går det?
Vad känner du?
Åååhh .. ?!
Ja jag vet inte hur det går men jag tycker om honom.
Är du kär?
Nej, det är väl lite väl tidigt för det hehe
Men vad är skillnaden får jag tillbaka som svar?
Ja du.
Pirr/fjärilar i magen, tankar mesta dels av den vakna tiden, längtan.
Så känns det nu, hur känner man när man är kär?
Jag kommer inte ens ihåg den känslan hahahaha

Kan någon förklara den känslan?
Eller i alla fall vad skillnaden mellan tycka om och kär är?
Jag har inte en blekaste aning just nu faktiskt hehe

Sitter hemma i min ensamhet och dricker lite vin och njuter av livet just nu :)
Tingeling är nybadad och mysig.
Så jag myser nog ner mig i soffan och bara är.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback