1oo815

Massa tokigheter har jag haft för mig i helgen, eller torsdag och fredag iaf :)
Krogas i torsdags och engeltofta i fredags, mycket trevlans.
Igår låg jag och siss i en varsin soffa och glodde film bara, eller a jag tvingade ju henne ner på yran så jag fick åka en karusell hihi
Tog en sväng ner idag också så jag fick åka en annan karusell.
"Att alltid vara en smula barn, det är att vara verkligt vuxen", absolut haha
Utöver det har det väl inte hänt så mycket.

Huvudet lever sitt egna lilla liv just nu och det börjar bli väldigt jobbigt :/
Jag känner mig hemskt förvirrad.
Det startade så bra, och helt plötsligt efter att ett ord sagts, så blev det nå knas.
Kanske inbillar jag mig, men magen känner nå tråkigt, huvudet tänker konstigt och hjärtat vill nå helt annat.
Hur hanterar man detta?
Hur får man alla tre att bete sig lika?

Jag säger iaf som lillesyrran:
När jag ser dig, skiner det upp inom mig.
Hon är så söt :)

Aja jag får väl gå omkring och känna och tänka såhär tills jag själv hittar dom rätta svaren.
Hoppas dom kommer snart i så fall :S

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback